Εδώ και οκτώ μήνες οι 2.000 κάτοικοι των ακριτικών Προμάχων, της Πέλλας αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα στην πρωτοβάθμια φροντίδα.
Την ίδια κατάσταση βίωναν και οι 700 κάτοικοι του γειτονικού Γαρεφίου, ενώ όλοι τους, σε περίπτωση ανάγκης, έπρεπε να μετακινηθούν μέχρι το Κέντρο Υγείας Αριδαίας, που και εκείνο αντιμετωπίζει ζητήματα υποστελέχωσης, όπως επισημαίνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σε αυτή την περιοχή, που φαίνεται να κρατά τον πληθυσμό της, καθώς η παρουσία της νεολαίας είναι εμφανής, επιστρατεύτηκαν εθελοντές το τελευταίο χρονικό διάστημα για να ανακαινίσουν το κτίριο του Περιφερειακού Ιατρείου Προμάχων.
Εκεί παραδόθηκαν σήμερα ιατρικά μηχανήματα, ιατρικός εξοπλισμός και ιατρικό υλικό, αξίας 10.000 ευρώ, δωρεά της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης .
Στον εξοπλισμό που παραδόθηκε σήμερα περιλαμβάνονται ένας απινιδωτής, ένας ηλεκτρονικός καρδιογράφος, μία κλίνη εξέτασης, δύο φιάλες οξυγόνου, ένας κλίβανος αποστείρωσης, οφθαλομοσκόπια, ωτοσκόπια, πιεσόμετρα, χειρουργικά εργαλεία, μετρητές σακχάρου, ηλεκτρονικός υπολογιστής και εκτυπωτής και αναλώσιμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ