Σημαντικά Νέα

Θα μου πει κάποιος ότι αυτό δεν είναι αριστερή πολιτική;


του Γιάννη Αραμπατζή

34% ασφαλιστική εισφορά προβλέπει το ασφαλιστικό του ΣΥΡΙΖΑ επί των καθαρών μου εισοδημάτων.

34 παρακαλώ. Να βγάλω 50 και να πληρώσω για ασφάλεια 17 ολόκληρα χιλιάρικα.
Και στο υπόλοιπο που θα μου μείνει θα πληρώσω φόρο 29% από το πρώτο ευρώ, χώρια τέλος επιτηδεύματος, φόρο αλληλεγγύης και το ποσό που θα προκύψει ως φόρος θα το καταλάβω εις διπλούν ως 100% προκαταβολή για του χρόνου και στο τέλος από τα 50 θα μου μείνουν τα 7.

Θα μου πει κάποιος ότι αυτό δεν είναι αριστερή πολιτική;

Φυσικά και είναι.


Είναι ο κομμουνισμός ηλίθιε και πάει πακέτο με την παλαβοαριστερά της χώρας μας.
Και τα 7.000 που θα μου μείνουν για να ζήσω, θα μου τα πάρει κι αυτά το Αριστερό κράτος με τους τεράστιους έμμεσους φόρους τους από ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, καύσιμα και ΔΕΚΟ, ώστε να μην μου μείνει στο τέλος τίποτα και για να ζήσω να αρχίσω να τρώω τις αποταμιεύσεις μου που θεωρεί ότι είναι λεφτά που του έκλεψα και του τα κρύβω, μέχρι να μη μου μείνει παντελώς τίποτα και να μπω κι εγώ στο ταμείο ανεργίας και να με συντηρεί το κράτος, όπως είναι το όνειρο κάθε γ@μ@μένου κομμουνιστή.


Να γίνει το κράτος η οικογένειά μας, η μαμά και ο μπαμπάς μας.


Να μας φιλοξενεί στο σπίτι του και να μας δίνει ένα χαρτζιλίκι για να πίνουμε ένα φραπέ και να καπνίζουμε ένα πακέτο τσιγάρα, να καθόμαστε και να τα ξίνουμε όλη μέρα, γιατί δεν θα έχει καμία δουλειά να μας βάλει να κάνουμε.


Γιάννης Αραμπατζής

για τον ΚΑΘΡΕΦΤΗπελλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.