Ο
αγιασμός του Κοινωνικού καταστήματος πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18
Δεκεμβρίου 2013 παρουσία του Δημάρχου Πέλλας κ. Στάμκου, του
Αντιδημάρχου κ. Τόσιου και όλων των μελών της εθελοντικής ομάδας. Τον
αγιασμό τέλεσε ο ιερέας Γεώργιος Σιδέρης....
Το Κοινωνικό κατάστημα θα ξεκινήσει την λειτουργία του την Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2014 και κάθε Τετάρτη 5-8μ.μ.
Όσοι
πολίτες έχουν ανάγκη η γνωρίζουν άτομα που χρειάζονται βοήθεια μπορούν
να απευθύνονται στο χώρο του κοινωνικού καταστήματος (εργατικές
κατοικίες – πρώην μίνι μάρκετ). Τηλέφωνα επικοινωνίας 23823 – 50849
Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας Δήμου Πέλλας.
Η Συντονίστρια της Ομάδας
Μαρία Ιωακειμίδου
Κοινωνιολόγος – Στέλεχος Πρόληψης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ