Σημαντικά Νέα

Ξενάγηση στο Υπαίθριο Μουσείο Νερού

aleuromulos_sesamotribeio_pertsemle.jpg
Εκατοντάδες επισκέπτες περιηγήθηκαν το σαββατοκύριακο στο Υπαίθριο Μουσείο Νερού, στον χώρο των Καταρραχτών έχοντας την ευκαιρία να γνωρίσουν  την ιστορία των νερόμυλων, τη σημασία της υδροκίνησης στην παραδοσιακή κοινωνία και τις βασικές προβιομηχανικές τεχνικές που χρησιμοποιούσαν το νερό ως κύρια πηγή ενέργειας για την παραγωγή διαφόρων προϊόντων. 
Στόχος του Δήμου Έδεσσας με αυτή την πρωτοβουλία είναι η καλύτερη γνωριμία των κατοίκων και των επισκεπτών με την πολιτιστική κληρονομία μας, τα «υδροκίνητα εργαστήρια και εργοστάσια» του Υπαίθριου Μουσείου Νερού, που είναι  μοναδικά για την αρχιτεκτονική και την απαράμιλλη ομορφιά τους.


Γραφείο Τύπου
Δήμου Έδεσσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.