Μην ξεχνάμε ότι η έκδοση παραγωγής του νέου SUV της Toyota είχε παρουσιαστεί πριν σχεδόν τέσσερις μήνες στην έκθεση της Γενεύης, όμως οι πόρτες του ήταν κλειστές. Η προφανής εξήγηση είναι ότι η σχεδίαση του εσωτερικού δεν έχει ολοκληρωθεί τότε και η Toyota δεν ήθελε να καθυστερήσει για αυτό το λόγο την παγκόσμια πρεμιέρα του C-HR.
Η εικόνα της καμπίνας των επιβατών διατηρεί την μοντέρνα αίσθηση που εκπέμπει το αμάξωμα του C-HR. Στην κεντρική (ασύμετρης σχεδίασης) κονσόλα ξεχωρίζει η μεγάλη (8 ιντσών) οθόνη αφής, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι διακόπτες για τον κλιματισμό. Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν και αναλογικές ενδείξεις (λειτουργία υβριδικού συστήματος, ταχύμετρο) αλλά και ψηφιακές σε μία οθόνη. Το πολυλειτουργικό τιμόνι φιλοξενεί πλήθος διακοπτών, ενώ το υβριδικό μοντέλο των φωτογραφιών συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.
Το C-HR έχει μήκος 4,36 m, πλάτος 1,79 m και μεταξόνιο 2,64 m, διαστάσεις που το κατατάσσουν ως αντίπαλο του Nissan Qashqai, του κυρίαρχου από πλευράς πωλήσεων μικρομεσαίου SUV στην Ευρώπη. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα GA-C με το Prius (διαβάστε ΕΔΩ τη δοκιμή του στους ισπανικούς δρόμους) και αν εμφανίζει την ίδια ποιότητα κύλισης με το υβριδικό sedan, τότε το C-HR στοχεύει κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Κοινό με το Prius είναι και το υβριδικό σύστημα (με 1.8 βενζινοκινητήρα), η συνδυαστικής ισχύς του οποίου ανέρχεται σε 122 ίππους. Στην περίπτωση του C-HR, η Toyota ανακοινώνει μέση κατανάλωση 3,7 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 85 g. CO2 ανά km. Διαθέσιμος θα είναι επίσης ο 1.2 turbo του Auris με 116 PS (5,7 lt/100 km – 128 g/km), με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο CVT. Τα C-HR με το CVT θα μπορούν να συνδυαστούν και με τετρακίνηση.
Οι πωλήσεις του στη Γηραιά Ήπειρο θα αρχίσουν το Σεπτέμβριο και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν πριν το τέλος του 2016. Η Toyota έχει θέσει ως στόχο να πουλήσει ετησίως 100.000 C-HR στην Ευρώπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ