Σημαντικά Νέα

Αγαπητοί φίλοι , είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ μαζί σας ένα ακόμα κομμάτι της ψυχής μου

Αγαπητοί φίλοι , είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ μαζί σας ένα ακόμα κομμάτι της ψυχής μου,ένα ακόμη μουσικό ''παιδί'' μου που ελπίζω να το αγαπήσετε και να το κάνετε δικό σας όπως και τα προηγούμενα...

Πάντα έκανα και θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να συνεισφέρω κι εγώ κάτι μηδαμινό στην συνέχιση της μουσικής μας παράδοσης... 

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ απ τα βάθη της καρδιάς μου στους συντελεστές του τραγουδιού και του κλιπ , στους χορηγούς μου, καθώς και σε όλους εσάς τις φίλες και φίλους μου σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου για την στήριξη και την αγάπη σας στην έως τώρα πορεία μου...
Με εκτίμηση ...ΔΙΟΓΕΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.