Σημαντικά Νέα

Μαντινάδες Αγίου Βαλεντίνου

Μαντινάδες Αγίου Βαλεντίνου  Πρωτότυπες μαντινάδες για τους ερωτευμένους που θέλουν να στείλουν στον σύντροφό τους ένα γλυκό μήνυμα…






Αγάπη είναι να αγαπάς

αγάπη είναι να λιώνεις

αγάπη είναι να πονάς

χωρίς να μετανιώνεις.

***

Να έρχεσαι σαν άγγελος

τις πίκρες να μου παίρνεις,

και να μου λες ψιθυριστά

αγάπη πως μου φέρνεις…

***

Ολόκληρή μου τη ζωή

σε σένα παραδίνω

κι ας τσ΄ άλλους να γιορτάζουνε

τον Άγιο Βαλεντίνο!

***

Είσαι για μένα η χαρά

το νόημα του κόσμου

ζωή δε θέλω ούτε λεπτό

χωρίς εσένα φως μου

***

Σήμερα δεκατέσσερεις του έρωτα τη μέρα

ορκίζομαι εις το Θεό να σου περάσω βέρα

***

Την ώρα που χαμογελάς μοιάζεις του άσπρου κρίνου,

τότε γιορτάζει ο έρωτας κι όχι του Βαλεντίνου

***

Σήμερα που γιορτάζουνε όλοι οι ερωτευμένοι,

γιορτάζει κι η καρδούλα μου κι εσένα περιμένει

***

Όλο το χρόνο σ΄ αγαπώ άσπρη μου περιστέρα,

κι ασε τους άλλους ν΄ αγαπούν τον χρόνο μιαν ημέρα


Πηγή: Μαντινάδες Αγίου Βαλεντίνου ~ ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΟΙ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.