Σημαντικά Νέα

Λούκας Πέρεθ: Η Τούμπα... είναι το ποδόσφαιρο

«Είναι από τις περιπτώσεις που προκύπτει αμέσως χημεία»

Λούκας Πέρεθ: Η Τούμπα... είναι το ποδόσφαιροΜετά από φλερτ αρκετών μηνών, ο Λούκας Πέρεθ επιτέλους είναι παίκτης του ΠΑΟΚ. Ο Ισπανός θα φοράει τη φανέλα του «Δικέφαλου του Βορρά» και είναι έτοιμος να παίξει μεγάλη μπάλα αφού όπως είπε η ατμόσφαιρα της Τούμπας του δίνει ενέργεια. Επίσης, αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού για εκείνον.

Έπαιξες κόντρα στον ΠΑΟΚ πριν από δύο χρόνια. Από τότε πόσες φορές σκέφτηκες ότι θα φορέσεις τη φανέλα του;

«Είναι από τις περιπτώσεις που προκύπτει αμέσως χημεία! ...   Ήρθα για δυο μέρες στη Θεσσαλονίκη με την Καρπάτι, μου άρεσε πολύ η πόλη από το λίγο που την είδα και μετά... ήρθαμε στην Τούμπα! Μόλις είδα τι συμβαίνει, είπα στον συμπαίκτη μου Μπόρχα Γκόμεθ: "Φίλε, αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Να παίζεις εδώ"».

Γιατί δεν ήρθες νωρίτερα στον ΠΑΟΚ, αφού κι άλλες φορές τέθηκε θέμα;

«Εδώ κι έναν χρόνο υπάρχουν συζητήσεις. Πέρυσι το καλοκαίρι ξεκίνησαν με τον ατζέντη μου κι εντάθηκαν τον Ιανουάριο. Η Καρπάτι όμως είναι δύσκολος σύλλογος. Απέμενε ένας χρόνος συμβολαίου και παρ' ότι τους πίεζα, παρ' ότι ο ΠΑΟΚ ήταν διατεθειμένος να τους δώσει χρήματα τον Ιανουάριο, δεν βοηθούσαν για να γίνει η μεταγραφή».

Και τώρα που όλος ο κόσμος περιμένει τόσα πολλά από εσένα στον ΠΑΟΚ; Θα αντέξεις αυτό το βάρος;

«Παίζω ποδόσφαιρο από μικρό παιδί, ξέρω τι σημαίνει πίεση. Είναι τιμητικό οι οπαδοί να σε πιστεύουν, ενώ σε έχουν δει μόνο ως αντίπαλο δυο φορές. Η Τούμπα ως γήπεδο σού δίνει ενέργεια να θέλεις να δώσεις κάτι παραπάνω».

Γιατί έχεις να αγωνιστείς σε επίσημο παιχνίδι από την 1η Δεκεμβρίου;

«Τον χειμώνα πίεσα πάλι την Καρπάτι να με δώσει στον ΠΑΟΚ. Τους είπα ότι δεν υπογράφω την ανανέωση. Ό,τι είναι καλύτερο να με δώσετε για να πάρετε χρήματα, αλλιώς θα περιμένω να μείνω ελεύθερος. Το αποτέλεσμα ήταν να μου απαγορεύσουν να κάνω τη χειμερινή προετοιμασία με την ομάδα και την τελευταία μέρα των μεταγραφών με έδωσαν δανεικό στην Ντιναμό Κιέβου. Έπειτα από απραξία δυο μηνών έκανα προπονήσεις με τη δεύτερη ομάδα. Συναντήθηκα μετά με τον προπονητή και του ζήτησα να ξεκινήσω να παίζω κάποια λεπτά. Δεν το δέχτηκε. Ίσως -και σ' αυτό- έπαιξε ρόλο η Καρπάτι».

Θυμάσαι την Τούμπα; Ανυπομονείς να παίξεις σ' αυτό το γήπεδο; Μπορείς να ξεσηκώσεις τον κόσμο;

«Το ξαναείπα ότι για εμένα αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Τέτοια γήπεδα, κόσμος με πάθος, τρομερή ατμόσφαιρα. Μου έχει λείψει να παίξω για τέτοιους οπαδούς και τώρα ανυπομονώ να καλύψω το κενό. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ δεν περιμένει εμένα για να ξεσηκωθεί».

Τι εντυπώσεις σου άφησαν οι συζητήσεις με τους παράγοντες του ΠΑΟΚ. Τι σου είπαν, τι στόχους θέτουν για την ομάδα;

«Μίλησα με τον Γκέρμαν, τον Βρύζα και τον Γεωργιάδη, όλοι τους μου έδειξαν εμπιστοσύνη. Προσπάθησαν να λύσουν κάθε απορία για να αισθανθώ πιο άνετα. Μου μίλησαν για τον ιδιοκτήτη και τους στόχους του και κατάλαβα ότι χτίζεται ομάδα που θα πρωταγωνιστεί. Ξεκινάμε από τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ που θα κυνηγήσουμε το όνειρο και στη συνέχεια το πρωτάθλημα στην Ελλάδα. Είναι μεγάλοι και δύσκολοι στόχοι, αλλά ο ιδιοκτήτης και οι άνθρωποί του έδειξαν ότι θα μας δώσουν όλη την υποστήριξη για να τους πετύχουμε».

Για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού είπε:
 «Τον Ιανουάριο ο Ολυμπιακός ζήτησε από τον μάνατζέρ μου να προχωρήσει στη μεταγραφή. Εγώ όμως του είπα να προχωρήσει με τον ΠΑΟΚ, που έδειξε τη μεγαλύτερη επιμονή και πίστη σε μένα».

Θεωρείς ότι ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα σου; Είναι σκαλοπάτι για να πας σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο ακόμη και στην Πριμέρα;

«Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, που έχει συμμετοχές στην Ευρώπη και πλέον θα διεκδικεί τίτλους και στην Ελλάδα. Εχει υψηλές φιλοδοξίες όπως κι εγώ. Για μένα η αλλαγή από μια μικρή ομάδα της Ουκρανίας είναι τεράστια. Δεν είναι σκαλοπάτι. Είχα προτάσεις και από την Πριμέρα, αλλά το να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ το προσπάθησα πολύ κι εγώ».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.