Σημαντικά Νέα

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΘΗΡΙΟΠΕΤΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ


Η επιστολή διαμαρτυρίας του κ. Ουργαντζόλου αναφέρει τα εξής:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΘΗΡΙΟΠΕΤΡΑΣ Θηριόπετρα 14-5-2013

1. Κο Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου
ΠΡΟΣ(Να αναγνωσθεί στη συνεδρίαση
Του Δημοτικού Συμβουλίου)
2. Κο Δήμαρχο Αλμωπίας
Αναγκάζομαι να δημοσιεύσω την παρούσα επιστολή διαμαρτυρίας εκφράζοντας...
  ... τη δυσαρέσκεια των κατοίκων της τοπικής κοινότητας Θηριόπετρας που διαπιστώνουν ότι τόσο καιρό, δηλαδή από την έναρξη της παρούσας δημοτικής θητείας, τα όρια του Καλλικρατικού δήμου Αλμωπίας σταματούν στην είσοδο της Θηριόπετρας. Πρώτον, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας δεν έχει τοποθετηθεί πινακίδα με την ονομασία της τοπικής κοινότητας. Δεύτερον, δεν έχει εμφανισθεί παρά τις διαμαρτυρίες μας πλην δυο περιπτώσεων, μηχάνημα του δήμου για αναγκαία μικρά έργα και εργασίες. Ενόψει και της έναρξης της θερινής περιόδου που συνεπάγεται αυξημένες αγροτικές εργασίες δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα έργα καθαρισμού αρδευτικών αυλακών, αγροτικών δρόμων, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες κοινότητες όπου παρατηρείται οργασμός έργων. Τρίτον και σχετικό με την προστασία του περιβάλλοντος και την υγεία των κατοίκων, η μετατόπιση της δεξαμενής γέμισης βυτίων, για την οποία λαμβάνω διαβεβαιώσεις αλλά δεν έγινε τίποτα τόσο καιρό τώρα.
Δυστυχώς και νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ γι' αυτό, υπήρξαν συμβάντα όπου έχασα την ψυχραιμία μου εξαιτίας την αντιμετώπισης που έτυχα από τον ίδιο τον δήμαρχο και κάποιους αιρετούς. Αυτό συνέβη αφού πνιγμένος από την αδικία και τη διαφορετική αντιμετώπιση της Θηριόπετρας ένιωσα ότι στο πρόσωπό μου εμπαίζονται οι κάτοικοι της. Έχω αποδείξει μέχρι τώρα ότι στη συμπεριφορά μου είμαι ευθύς, δεν γνωρίζω από πολικάντικους ελιγμούς και παιχνίδια τοπικών συμφερόντων. Αν το πρόβλημα επικοινωνίας με τη δημοτική αρχή και της άρνησης της να ικανοποιήσει κάποια από τα στοιχειώδη αιτήματα μας εστιάζεται στο πρόσωπο μου έχω όλη την καλή διάθεση να παραιτηθώ, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να βρουν κοινό τόπο επικοινωνίας με τον αντικαταστάτη μου και να επιτευχθεί επιτέλους άρση της απομόνωσης του χωριού μου. Μέχρι τότε εξακολουθώ να περιμένω την ελάχιστη αλλαγή συμπεριφοράς στην αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων του χωριού μου, προβλημάτων που θα είχαν επιλυθεί με στοιχειώδη πρόνοια και προγραμματισμό από την κεντρική δημοτική αρχή που μέχρι τώρα κωφεύει.
Ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Θηριόπετρας
Ιωάννης Ουργαντζόγλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.