ΝΕΩΝ Β ΦΑΣΗ (ΘΕΣΕΙΣ 1-32)
6ος ΟΜΙΛΟΣ(2η αγωνιστική)
ΑΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ - Φοίνικας Πολίχνης ........... 3 - 1
ΠΡΟΠΑΙΔΩΝ 11x11, Β ΦΑΣΗ ΤΩΝ 16, 1ος ΟΜΙΛΟΣ(1η αγωνιστική)
ΑΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (1) - ΠΑΟΚ ........1 - 11 (No comment)
ΝΕΟΙ : ΑΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ - Φοίνικας Πολίχνης ........... 3 - 1
Στον δεύτερο αγώνα της η ομάδα ΝΕΩΝ της ΑΑΓ νίκησε τον Φοίνικα Πολίχνης με 3-1 στο γήπεδο Λεοντών στην Νέα Ευκαρπία και έγινε η πρώτη ομάδα που πέρασε στην φάση των «16» πριν ακόμα κλείσει ο κύκλος των αγώνων των «32».
Οι νεαροί Γιαννιτσιώτες που διαπρέπουν στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΜ στην Θεσσαλονίκη σήμερα έκαναν τα εύκολα δύσκολα αφού παρά την σωρεία των ευκαιριών δεν «έλεγαν» να στείλουν την μπάλα στα δίχτυα του Φοίνικα Πολίχνης.
Τελικά η λύση ήρθε από τον πάγκο με τον Αλέξανδρο Γουστέρη, αφού ο μικρός που μπήκε έκανε την διαφορά σε ότι έχει σχέση με την ευχέρεια και την ευκολία στο γκολ σκοράροντας δυο φορές και «διορθώνοντας» τα πράγματα.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τους Νέους της ΑΑΓ . Στα πρώτα 15 λεπτά οι παίκτες δημιούργησαν απανωτές ευκαιρίες μετά από ωραίους και γρήγορους συνδυασμούς, κινητήριοι μοχλοί ήταν οι Μιχαηλίδης και Ιωσηφίδης στον χώρο του κέντρου και ο Πανταζίδης από την δεξιά πτέρυγα που έμπαινε και έβγαινε στην αντίπαλη άμυνα όπως ήθελε και όποτε ήθελε. Στο διάστημα αυτό επετεύχθη και το γκολ με το οποίο προηγήθηκε η ομάδα της ΑΑΓ. Και ενώ όλα έδειχναν πως αγώνας θα κυλούσε ήρεμα όμορφα και απλά με νικηφόρο έκβαση, στο 18 δημιουργήθηκε μια αναστάτωση από λάθος ενέργειες των αμυντικών που οδήγησε σε καθίζηση όλη την ομάδα με συνεχή λάθη στην ανάπτυξη , στις επιλογές και στην διαχείριση του παιχνιδιού.
Είναι αδιανόητο να μην μπορεί να εκτιμήσει ένας παίκτης όπως ο Λάμπρος με τόσα παιχνίδια στην πλάτη και με τόση δύναμη και τόσα προσόντα, πότε πρέπει να «διώξει» τον κίνδυνο μακριά με τυφλή απόκρουση στου διόλου την μάνα και πότε πρέπει να βγει με συνδυαστικό παιχνίδι από πίσω.
Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους δυο κεντρικούς πυλώνες πάνω στους οποίους αναπτύσσεται η ομάδα. Εκεί φαίνονται οι ηγέτες Νικόλα….!!!! Ναι Ιωάννη πηγαίνεις και παίρνεις την μπάλα από τα πόδια του Λάμπρου και του Νίκου για να βγάλεις την ομάδα μπροστά και δεν κρύβεσαι πίσω από τον αντίπαλο και δη στην σκιά του.
Φυσικά κάνετε και σωστά πράγματα, γι’ αυτό άλλωστε είμαστε και « ο καθρέπτης του καλού ποδοσφαίρου» στην Θεσσαλονίκη, όπως είπε και ο προπονητής των αντιπάλων σήμερα κ. Π. Φραντζανάς, ο οποίος παραλίγο να μας κάνει την ζημιά.
Περεταίρω πρέπει να στραφεί η προσοχή μας : στην αυτοσυγκέντρωση, διαφορετικά θα πάθει εγκεφαλικό ο προπονητής σας. Στην πρόβλεψη/διορατικότητα, (antizipation) ο μονός που την κατέχει και την εφαρμόζει σε καλό βαθμό είναι ο Τζότζος. (ποδοσφαιρική εξυπνάδα /πονηριά)
Πέραν τούτου δεν μπορεί να ξεχνιόμαστε, βλέπε Ρέκος, Μαριός, Θοδωρής η και Λαμπρούδης και αντί να επιστρέφουμε τροχάδην στην «θέση» μας, να γυρνάμε λες είμαστε περιπατητές στο πάρκο.
Και τέλος όσες φορές πατήσατε την μπάλα και δεν παίξατε με σέντρες και γιόμες δημιουργήσατε ευκαιρίες και κερδίσατε τις εντυπώσεις.
Επιστρέφοντας στο δια ταύτα : περάσαμε στους «16» αν και έχουμε έναν αγώνα λιγότερο !!! Πρέπει να διορθώσουμε τα όποια λάθη μας εν τάχει, αν θέλουμε να υπερασπιστούμε το τίτλο του πρωταθλητή στην κατηγορία των ΝΕΩΝ της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΟΦΑΙΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ που κληρονομήσαμε από την περσινή ομάδα μας.
ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ