Σημαντικά Νέα

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης «χτυπήθηκε» από την κρίση- Ζει σε σπίτι φίλου

«Προσπαθώ να είμαι θετικός.Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξουν τα πράγματα,εκτός κι αν γίνει αυτό που περιμένουν όλοι: ένα θαύμα!». Ο Σωτήρης Καλυβάτσης εξομολογείται.

Ο κωμικός ηθοποιός που ζει μόνιμα στην Αθήνα, μίλησε για τη δύσκολη περίοδο που ζούμε και πώς τη βιώνει, με τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει να έχουν χτυπήσει «κόκκινο». ΟΣωτήρης Καλυβάτσης αποκάλυψε ότι τον τελευταίο χρόνο έχει δημιουργηθεί πρόβλημα στο μικρό σκάφος που χρησιμοποιούσε ως σπίτι και κατέληξε να φιλοξενείται σε φιλικό σπίτι.
Διαβάστε απόσπασμα της συνέντευξής του στο ΕΓΩ:

- Πώς θα χαρακτήριζες αυτή την περίοδο της ζωής σου;
«Αν εξαιρέσεις τα οικονομικά, βρίσκομαι στην καλύτερη φάση της ζωής μου».

- Πώς έχει επηρεάσει τη ζωή σου η οικονομική κρίση;
«Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τη ζωή μου όπως όλων. Capital controls, κατασχεμένοι λογαριασμοί, υποχρεώσεις στις οποίες δεν μπορώ να ανταπεξέλθω. Αλλά προσπαθώ να μην με παίρνει από κάτω».

-Πώς βλέπεις τα πράγματα; Είσαι αισιόδοξος; 
«Βλέπω τα πράγματα με μια ματιά αισιοδοξίας, μέσα από την απαισιοδοξία που προσφέρει η χώρα. Προσπαθώ να είμαι θετικός, αν και πιστεύω πως δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξουν τα πράγματα, εκτός κι αν γίνει αυτό που περιμένουν όλοι οι Έλληνες: ένα θαύμα! Ή αν μας βαρεθούν οι Ευρωπαίοι και πουν “σας τα χαρίζουμε”. Που και σε αυτή την περίπτωση, και πάλι από την αρχή να ξεκινήσουμε, ξανά τα ίδια θα κάνουμε!».
- Μένεις ακόμη στο σκάφος;
«Το χτύπησε κι αυτό η οικονομική κρίση, πρέπει να επισκευαστεί. Προς το παρόν, είναι στη στεριά. Τον τελευταίο χρόνο φιλοξενούμαι από ένα φίλο. Δεν νοίκιασα ποτέ σπίτι. Οπότε, περιμένω να φτιαχτεί το σκάφος για να επιστρέψω στη φωλιά μου».

thetoc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.