Ελληνικό αυτοκίνητο. Δύο λέξεις, που για κάποιους φαντάζουν όνειρο θερινής νυκτός, για κάποιουςΤο σύγχρονο Pony θα κυκλοφορήσει δικίνητο και 4x4, με κινητήρες βενζίνης, diesel και... ρεύματοςάλλους όμως, είναι ένα όνειρο που το ζήσαμε στο παρελθόν και πρέπει να το ζήσουμε και στο μέλλον.
Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην γνωρίζει το αυτοκίνητο Pony. Με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις εντός και εκτός συνόρων, έχει αποδείξει πως μπορεί να σταθεί στην αγορά. Γι΄ αυτούς που μπορεί να θεωρούν πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έστω και στην σύγχρονή του εκδοχή δεν μπορεί να ανταγωνιστεί όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν η απάντηση είναι απλή. Το Pony δεν φτιάχτηκε κάποτε και δεν θα φτιαχτεί στο μέλλον για να έχει απέναντι του κανέναν. Το νέο Pony είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όλους αυτούς που θέλουν να έχουν στα χέρια τους ένα πραγματικό σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς.
Το εργοστάσιο της ΘεσσαλονίκηςΔεν χρειάζεται να περάσει και πολύ ώρα για να το καταλάβεις, έχοντας απέναντί σου ένα πρωτότυπο H ετήσια παραγωγή μπορεί να αγγίξει τις 15.000 μονάδεςPony. Πριν από λίγες ημέρες ταξιδέψαμε στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στη περιοχή της Θέρμης για να επισκεπτούμε το εργοστάσιο της Namco. Σε αυτό κατά το παρελθόν και από τις γραμμές παραγωγής του πέρασαν χιλιάδες Pony αλλά για πολλούς και... γνωστούς λόγους, έκλεισε. Όμως η ψυχή της εταιρείας, ο Πέτρος Κοντογούρης, δεν το έβαλε κάτω και δεκαετίες μετά, έχοντας δημιουργήσει τη δική του ομάδα, σχεδιάζει τη γέννηση του νέου Pony.
Μετατρέπεται και σε cabrio... Ένα πρωτότυπο Pony είχαμε στα χέρια μας για να διαπιστώσουμε τελικά τι είναι αυτό το περίφημο ελληνικό αυτοκίνητο. Καθίσαμε στη θέση του οδηγού και γυρίσαμε το κλειδί. Ο κινητήρας των 1.3 λίτρων με τους 100 ίππους κάτω από το καπό, για τον οποίο δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα (καθώς μπορεί να μην είναι ένας από αυτούς που θα εφοδιάζει τη νέα γενιά), Αισθάνεσαι ωραία μόνο και μόνο που οδηγείς ένα ελληνικό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε στη χώρα μας...είναι αυτός που δίνει ζωή στο πρωτότυπο όχημα. Το συγκεκριμένο μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, δύο εμπρός και τρεις πίσω, με ένα χώρο αποσκευών ιδιαίτερα μεγάλο που γίνεται ακόμα μεγαλύτερος όταν η δεύτερη σειρά πέσει. Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας ήταν ένα επαγγελματικό όχημα με δυνατότητες επιβατικού. Διαθέτει οροφή από μουσαμά που βγαίνει πολύ γρήγορα και μπορεί να μετατρέψει το αυτοκίνητο, κατά το... ήμισυ, σε cabrio. Βέβαια αυτό γίνεται κυρίως για λόγους ευκολίας σε μεταφορές μεγάλων αντικειμένων, καθώς στις προτάσεις υπάρχει λύση για Pony cabriolet (όχι επαγγελματικό).
Εργαλείο δουλειάςΣε ένα Pony δεν συναντά κανείς δεκάδες κουμπιά και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα όπως συμβαίνει με τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η
Το Pony δεν έχει ανταγωνιστές τα αυτοκίνητα που ξέρουμε. Θα λέγαμε πως είναι μία κατηγορία μόνο τουκεντρική κονσόλα δεν έχει μαλακά πλαστικά, ο πίνακας οργάνων είναι ένας κλασικός πίνακας που όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε και δεν έχει σχέση με τους... σύγχρονους τρισδιάστατους που συναντούμε τα τελευταία χρόνια σε νέα μοντέλα.
Ένα Pony διαθέτει εξοπλισμό που μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε ως βασικό αλλά με όλα τα κομφόρ. Για να γίνω πιο κατανοητός, το συγκεκριμένο Pony που οδηγήσαμε δεν ήταν εφοδιασμένο με συστήματα multimedia, θύρες USB, κ.λπ. Αυτά είναι θέματα που απασχολούν ήδη το σχεδιαστικό και τεχνολογικό τμήμα της Namco που εργάζεται για την γενιά που θα δούμε όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή.
Σε ποιους απευθύνεταιΣτο δρόμο το Pony συμπεριφέρεται ως ένα... εργαλείο δουλειάς. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν το βγάλουμε εκτός δρόμου... Σίγουρα δεν βάζει... φωτιές στην άσφαλτο και δεν στρίβει όπως θα ήθελε ένας οδηγός αγώνων. Άλλωστε το σκεπτικό της παραγωγής του είναι διαφορετικό όπως και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ποιό είναι όμως αυτό; Θα λέγαμε ξεκάθαρα πως είναι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά και αυτοί που θέλουν ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα περνούν τις δικές τους προσωπικές στιγμές. Ένα... «νάνι» για μεγάλους με λίγα λόγια. Από εκεί και πέρα το μεγάλο στοίχημα είναι οι πωλήσεις του εξωτερικού και η δημιουργία μικρών εργοστασίων σε διάφορες χώρες του κόσμου, όπως Ινδία, Κίνα, Αίγυπτος κ.λπ.
Έχουν έτοιμο και το σύγχρονο PonyΟ χρόνος που οδηγήσαμε και ζήσαμε παρέα με το Pony ήταν περιορισμένος. Ωστόσο η γεύση που
Ήδη στο σύστημα της Namco υπάρχει ένα "waiting list" 450 ατόμων...μας άφησε ήταν θετική. Σε καμία περίπτωση δεν θα το συγκρίναμε με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο που πωλείται καθότι το συγκεκριμένο είναι ένα πρωτότυπο και έχει κατασκευαστεί πριν από αρκετά χρόνια. Ήδη εντός του εργοστασίου και σε κλειστές αίθουσες που απαγορεύονται οι φωτογραφήσεις και κάθε άλλη... δραστηριότητα, είδαμε τι ετοιμάζεται. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα.
Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα, είναι πως οι άνθρωποι της Namco έχουν το λεγόμενο Know - How για να φτιάξουν αυτοκίνητα. Αυτοί που δεν το πιστεύουν είναι άνθρωποι του.. καναπέ αλλά και άνθρωποι που τα θέλουν όλα δικά τους και δεν παίρνουν στη ζωή τους ρίσκα. Ας αφήσουμε και ας δώσουμε λοιπόν την δυνατότητα σε αυτούς που γνωρίζουν να κάνουν μία κίνηση που ίσως αλλάξει πολλά στον κλάδο του αυτοκινήτου...
Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην γνωρίζει το αυτοκίνητο Pony. Με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις εντός και εκτός συνόρων, έχει αποδείξει πως μπορεί να σταθεί στην αγορά. Γι΄ αυτούς που μπορεί να θεωρούν πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έστω και στην σύγχρονή του εκδοχή δεν μπορεί να ανταγωνιστεί όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν η απάντηση είναι απλή. Το Pony δεν φτιάχτηκε κάποτε και δεν θα φτιαχτεί στο μέλλον για να έχει απέναντι του κανέναν. Το νέο Pony είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όλους αυτούς που θέλουν να έχουν στα χέρια τους ένα πραγματικό σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς.
Το εργοστάσιο της ΘεσσαλονίκηςΔεν χρειάζεται να περάσει και πολύ ώρα για να το καταλάβεις, έχοντας απέναντί σου ένα πρωτότυπο H ετήσια παραγωγή μπορεί να αγγίξει τις 15.000 μονάδεςPony. Πριν από λίγες ημέρες ταξιδέψαμε στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στη περιοχή της Θέρμης για να επισκεπτούμε το εργοστάσιο της Namco. Σε αυτό κατά το παρελθόν και από τις γραμμές παραγωγής του πέρασαν χιλιάδες Pony αλλά για πολλούς και... γνωστούς λόγους, έκλεισε. Όμως η ψυχή της εταιρείας, ο Πέτρος Κοντογούρης, δεν το έβαλε κάτω και δεκαετίες μετά, έχοντας δημιουργήσει τη δική του ομάδα, σχεδιάζει τη γέννηση του νέου Pony.
Μετατρέπεται και σε cabrio... Ένα πρωτότυπο Pony είχαμε στα χέρια μας για να διαπιστώσουμε τελικά τι είναι αυτό το περίφημο ελληνικό αυτοκίνητο. Καθίσαμε στη θέση του οδηγού και γυρίσαμε το κλειδί. Ο κινητήρας των 1.3 λίτρων με τους 100 ίππους κάτω από το καπό, για τον οποίο δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα (καθώς μπορεί να μην είναι ένας από αυτούς που θα εφοδιάζει τη νέα γενιά), Αισθάνεσαι ωραία μόνο και μόνο που οδηγείς ένα ελληνικό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε στη χώρα μας...είναι αυτός που δίνει ζωή στο πρωτότυπο όχημα. Το συγκεκριμένο μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, δύο εμπρός και τρεις πίσω, με ένα χώρο αποσκευών ιδιαίτερα μεγάλο που γίνεται ακόμα μεγαλύτερος όταν η δεύτερη σειρά πέσει. Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας ήταν ένα επαγγελματικό όχημα με δυνατότητες επιβατικού. Διαθέτει οροφή από μουσαμά που βγαίνει πολύ γρήγορα και μπορεί να μετατρέψει το αυτοκίνητο, κατά το... ήμισυ, σε cabrio. Βέβαια αυτό γίνεται κυρίως για λόγους ευκολίας σε μεταφορές μεγάλων αντικειμένων, καθώς στις προτάσεις υπάρχει λύση για Pony cabriolet (όχι επαγγελματικό).
Εργαλείο δουλειάςΣε ένα Pony δεν συναντά κανείς δεκάδες κουμπιά και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα όπως συμβαίνει με τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η
Το Pony δεν έχει ανταγωνιστές τα αυτοκίνητα που ξέρουμε. Θα λέγαμε πως είναι μία κατηγορία μόνο τουκεντρική κονσόλα δεν έχει μαλακά πλαστικά, ο πίνακας οργάνων είναι ένας κλασικός πίνακας που όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε και δεν έχει σχέση με τους... σύγχρονους τρισδιάστατους που συναντούμε τα τελευταία χρόνια σε νέα μοντέλα.
Ένα Pony διαθέτει εξοπλισμό που μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε ως βασικό αλλά με όλα τα κομφόρ. Για να γίνω πιο κατανοητός, το συγκεκριμένο Pony που οδηγήσαμε δεν ήταν εφοδιασμένο με συστήματα multimedia, θύρες USB, κ.λπ. Αυτά είναι θέματα που απασχολούν ήδη το σχεδιαστικό και τεχνολογικό τμήμα της Namco που εργάζεται για την γενιά που θα δούμε όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή.
Σε ποιους απευθύνεταιΣτο δρόμο το Pony συμπεριφέρεται ως ένα... εργαλείο δουλειάς. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν το βγάλουμε εκτός δρόμου... Σίγουρα δεν βάζει... φωτιές στην άσφαλτο και δεν στρίβει όπως θα ήθελε ένας οδηγός αγώνων. Άλλωστε το σκεπτικό της παραγωγής του είναι διαφορετικό όπως και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ποιό είναι όμως αυτό; Θα λέγαμε ξεκάθαρα πως είναι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά και αυτοί που θέλουν ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα περνούν τις δικές τους προσωπικές στιγμές. Ένα... «νάνι» για μεγάλους με λίγα λόγια. Από εκεί και πέρα το μεγάλο στοίχημα είναι οι πωλήσεις του εξωτερικού και η δημιουργία μικρών εργοστασίων σε διάφορες χώρες του κόσμου, όπως Ινδία, Κίνα, Αίγυπτος κ.λπ.
Έχουν έτοιμο και το σύγχρονο PonyΟ χρόνος που οδηγήσαμε και ζήσαμε παρέα με το Pony ήταν περιορισμένος. Ωστόσο η γεύση που
Ήδη στο σύστημα της Namco υπάρχει ένα "waiting list" 450 ατόμων...μας άφησε ήταν θετική. Σε καμία περίπτωση δεν θα το συγκρίναμε με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο που πωλείται καθότι το συγκεκριμένο είναι ένα πρωτότυπο και έχει κατασκευαστεί πριν από αρκετά χρόνια. Ήδη εντός του εργοστασίου και σε κλειστές αίθουσες που απαγορεύονται οι φωτογραφήσεις και κάθε άλλη... δραστηριότητα, είδαμε τι ετοιμάζεται. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα.
Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα, είναι πως οι άνθρωποι της Namco έχουν το λεγόμενο Know - How για να φτιάξουν αυτοκίνητα. Αυτοί που δεν το πιστεύουν είναι άνθρωποι του.. καναπέ αλλά και άνθρωποι που τα θέλουν όλα δικά τους και δεν παίρνουν στη ζωή τους ρίσκα. Ας αφήσουμε και ας δώσουμε λοιπόν την δυνατότητα σε αυτούς που γνωρίζουν να κάνουν μία κίνηση που ίσως αλλάξει πολλά στον κλάδο του αυτοκινήτου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ