Σημαντικά Νέα

Προβληματισμενες καλημερες λοιπόν. .

Δεν μου άρεσε ποτέ να φανατιζω δεν είναι ούτε της παιδείας μου ούτε του χαρακτήρα μου. Μου άρεσε ανέκαθεν το δίκαιο. Και διερωταμαι : 106 εκατομμύρια,όχι όλα δοσμένα από το ελληνικό κράτος προφανώς, για την ανέγερση τζαμιού στα πλαίσια της ανεξιθρησκειας. 

Οκ δεκτο μέχρι εδώ. Έστω. 106 εκατομμύρια. (Τα έχουμε κάνει στραγάλια τα εκατομμύρια. 1 εκατομμύριο 347 εκατομμύρια δρχ θυμίζω περίπου). Και με ρωτάει ένας μικρός μαθητής προχθές με μια συμμαθήτρια του: Μας είπαν στο σχολείο πως σε μερικά νησιά όπως την Ιμβρο και ντιν Τενεδο εκκλησίες καταστταφηκαν και σταμάτησαν να λειτουργούν..Το ίδιο στον Πόντο. Το ίδιο στην Μ .Ασία και την Πολη και την Β.Ηπειρο . 

Εκδιωγμενοι Έλληνες Χριστιανοί και μάλιστα με τον πλέον άσχημο τρόπο . Έτσι δεν είναι κύριε?!! Ναι λέω. Έτσι. . Και τότε γιατί να δώσουμε λένε τα παιδάκια τόσα λεφτά αφού οι γονείς μας είναι σε δύσκολη κατάσταση? Ας τα δώσουμε κάπου αλλού. . 

Τον Έλληνα πότε τον σεβάστηκαν? Αναρωτιέμαι και μου ήρθε στο νου το νούμερο των 1.200.000 Εκδιωγμενων από την Μικρασιατικη καταστροφή. . Και εμείς από πλευράς μας λέμε για ανεπαρκεια υλικών και ελλιπής συντήρηση και και και. Και πόσα κλειστά φυλάξει?! 106 εκατομμύρια ε?! 

Προβληματισμενες καλημερες λοιπόν. .

Δεν θα ήθελα να διασώσει ούτε να δω απρεπη σχολια ούτε τσακωμούς. Απλώς θεώρησα πως μπορώ να μοιραστώ μαζί σας μετά από τόσα χρόνια συνύπαρξης την σκέψη μου και τον προβληματισμο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.