Σημαντικά Νέα

Σφακιανάκης: «Τον πλάκωσα στα χαστούκια αλλά μου έριξε κι αυτός…»

Την δική του απάντηση δίνει για πρώτη φορά στα δημοσιεύματα που ήθελαν το τραγουδιστή αρκετούς μήνες πριν να χαστουκίζει το αγόρι της κόρης του, όταν εκείνη του ζήτησε να χωρίσουν και ο νεαρός άσκησε πίεση πάνω της.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» ο τραγουδιστής ομολογεί
«Πρόσφατα άνοιξα την τηλεόραση και είδα πως χαστούκισα τον πρώην της κόρης μου… Κατεβαίνω κάτω και της λέω “καλά δεν του έκανα;”», σχολιάζει με χιούμορ ο Νότης. Ενώ συνεχίζει λέγοντας πως «Εκείνη τη μέρα έτυχε να έχω βγάλει έρπητα στο χείλος μου. Όταν πήγα στο μαγαζί τους έλεγα “τον πλάκωσα στα χαστούκια, αλλά μου έριξε κι αυτός κάνα δυο…”. Το διακωμωδώ, τι να κάνω;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.