Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Λάμπρος Μ. και πριν λίγες ώρες είχα την ατυχία να... χρησιμοποιήσω το λεωφορείο για να βρεθώ στο χωριό μου, που βρίσκεται στην Αιτωλοακαρνανία για τις ημέρες των γιορτών. Αρχικά προσπάθησα να κάνω κράτηση θέσης μέσω τηλεφώνου τις προηγούμενες ημέρες, καλώντας στα δύο νούμερα που βρήκα στο ίντερνετ αλλά και που μου έδωσαν στις πληροφορίες του 11880, τα 210 5129293 και 210 512 3002. Ε λοιπόν σας πληροφορώ πως για 3 συνεχόμενα 24ωρα δεν κατάφερα να πιάσω γραμμή καθώς ή το τηλέφωνο ήταν απασχολημένο είτε δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί η κλήση! Και παλαιότερα που είχα προσπαθήσει δεν έπιανα γραμμή με τη μία αλλά μετά από μερικές δεκάδες τηλεφωνήματα όλο και κάποιον έβρισκα! Αυτη τη φορά, τίποτα και κανείς! Ειλικρινά, αν γνώριζα τί θα συνέβαινε αργότερα θα πήγαινα να αγοράσω εισιτήριο, ακόμη κι αν χρειαζόνταν να πάρω άδεια από τη δουλειά μου.
Έτσι και εγώ αποφάσισα να πάω αρκετά νωρίς το πρωί την ημέρα που θα έφευγα για να βρω σίγουρα εισιτήριο καθώς είναι σύνηθες φαινόμενο να υπάρχει τεράστια πληρότητα τις μέρες αυτές και να μην μπορείς να φύγεις. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός πως για το χωριό μου υπάρχουν μόλις 2 δρομολόγια την ημέρα, και να δεν μπορείς να προλάβεις ή να βρεις εισιτήριο να σου λένε οι υπάλληλοι "Δεν έχει εισιτήρια φίλε, πάρε το άλλο λεωφορείο για Αγρίνιο ή Μεσολόγγι και πάρε ταξί μετά"! Και σίγουρα όχι με τον πιο... ευγενικό τρόπο. Ανάγκαστηκα λοιπόν, μη έχοντας άλλον τρόπο να ακολουθήσω τις... συμβουλές και το ταξίδι (μόνο το "πήγαινε" έτσι;) να μου κοστίσει τα διπλάσια σχεδόν χρήματα και φυσικά αρκετή παραπάνω ταλαιπωρία. Για να μην αναφέρω τις... Χριστοπαναγίες που κατέβασα μέρες που ναι...
Αποφάσισα λοιπόν να σας στείλω την επιστολή γι αυτό το συμβάν. Συμβάν που διαιωνίζεται και όπως φαίνεται δεν θα σταματήσει ποτέ να συμβαίνει... Εκτός κι αν φιλοτιμηθεί κανείς από τους αρμόδιους
πηγή: kounistibanana.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ