Σημαντικά Νέα

Και γράφει ο πράκτορας της Mossad για τον Φύσσα...

"Αν είχες αντδράσει στις δολοφονίες των μεταναστών ίσως ο Παύλος να ζούσε" ... Κι απαντώ εγώ... "Αν είχες αυτοκτονήσει εσύ ρε πράκτορα και
δεν έκαιγες την Αθήνα το 2008 ...ίσως να μην μπαίναμε στο Μνημόνιο και να ζούσαν καμιά 6000 αυτόχειρες οικογενειάρχες ..που δεν ήταν καλλιτέχνες του ..ώλου, τσαμπουκάδες και γεμάτοι μίσος όπως το μέλος του ΑΝΤΑΡCIA που την είδε "εκδικητής της νύχτας" Killer P.

Κι αν το Ισραήλ δεν είχε τόσους υπηρέτες ίσως να ζούσαν ακόμα μερικά εκατομμύρια αμάχων στα γειτονικά του κράτη και δεν θα χρειαζόταν κανένας μετανάστης να αφήσει το σπίτι του και να ψάχνει βοήθεια από τον ANTARCIA στην Αθήνα.

"ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.