Σοβαρό τροχαίο στον κόμβο της Βέροιας επί της Εγνατίας Οδού, στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, σημειώθηκε πριν από λίγο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ακροατών του Ράδιο Θεσσαλονίκη, στο σημείο είχε προκληθεί μποτιλιάρισμα απο το πρωί λόγω εργασιών στο οδόστρωμα. Η νταλίκα που περνούσε από τη στροφή στο αντίθετο ρεύμα έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω στα αυτοκίνητα. Ακροατής του ΡΘ αναφέρει ότι χτύπησε πάνω από 40 αυτοκίνητα, ενώ γίνονται αναφορές για νεκρούς και τραυματίες.
Φωτογραφία αρχείου


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ