Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, το θέμα συζητήθηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τις τράπεζες, οι οποίες μετέφεραν τα προβλήματα και τις δυσλειτουργίες που δημιουργούνται από παρόμοια φαινόμενα. Σύμφωνα με την εικόνα που μετέφεραν οι τραπεζίτες, η κατάσταση έχει εκτροχιαστεί στον βαθμό που στον χορό των κατασχέσεων έχουν μπει για τα καλά και οι δήμοι, οι οποίοι αποστέλλουν κατασχετήρια για οφειλές από κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας ή ακόμα και οφειλές 3 ευρώ, όπως είναι το τέλος Νεκροταφείου.
Σε κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών προχωρούν επίσης ΔΕΚΟ, ασφαλιστικά ταμεία αλλά και εφορίες. Μεγάλη έξαρση σημειώθηκε το καλοκαίρι και η συνέχεια προβλέπεται δυναμική, αφού φθάνουν καθημερινά κατασχετήρια στις τράπεζες.
Ο ΚΕΔΕ (Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων) προβλέπει την δέσμευση ποσού εις χείρας τράπεζας και επομένως ο πολίτης που πέφτει στην παγίδα δεν μπορεί να αντιδράσει.aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ