Παράλληλα ο Γ. Μπουτάρης διευκρίνισε ότι όταν έλεγε «θα ήμουν χαζός αν δεν ήθελα τη στήριξη της ΝΔ» εννοούσε τη στήριξη των ψηφοφόρων της ΝΔ και όχι του κόμματος:«Στόχος μου ήταν οι ψηφοφόροι της ΝΔ. Μας ενδιαφέρουν όλοι, από το ΚΚΕ μέχρι τον μητροπολίτη Άνθιμο», είπε χαρακτηριστικά και αρνήθηκε ότι ήρθε σε επαφή με τη ΝΔ για να τον στηρίξει τις επόμενες εκλογές.
Ειδικότερα για τις σχέσεις του με τον μητροπολίτη Άνθιμο ο κ. Μπουτάρης επισήμανε: «Δεν είμαστε φίλοι, ούτε και θα γίνουμε φίλοι ποτέ. Όμως η συνεργασία με τη Μητρόπολη στον τομέα της ανακύκλωσης απορριμμάτων ήταν καθαρό κέρδος για τον δήμο». Αναφέρθηκε σε πρόσκληση που του απηύθυνε ο μητροπολίτης να πιουν καφέ, υπογραμμίζοντας ότι γνωρίζει καλά πως τον θέλει για να του ζητήσει διάφορα πράγματα και όχι απλώς για να πιουν καφέ. Εκμυστηρεύτηκε, μάλιστα, ότι στη συνάντησή τους αυτή ο κ. Άνθιμος του είπε: «Έλα πιο συχνά στην εκκλησία διότι έρχονται εκλογές».
Αναφορικά με το χαρακτήρα της παράταξης του, είπε ότι παραμένει κεντροαριστερός, ενώ δεν δίστασε να επαναλάβει ότι λέγοντας πως «είμαι πιο ΠΑΣΟΚος από τους ΠΑΣΟΚους». Διευκρίνισε πάντως, πως προκειμένου να κάνει τις δουλειές του δήμου δεν διστάζει να πάει με αυτούς που «βολεύουν» προς συντηρητική ή νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση.
Ο κ. Μπουτάρης απάντησε στην κριτική που δέχθηκε και από στελέχη της παράταξης για συντηρητικά ανοίγματα, λέγοντας ότι δεν ευσταθεί. «Πού το είδατε το νεοφιλελεύθερο κι ότι έχουμε παραδοθεί στους νόμους της αγοράς;», αναρωτήθηκε, ενώ σημείωσε ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και η κριτική ότι ο ίδιος έχει ταυτιστεί με το Μνημόνιο. Ταυτόχρονα έστειλε μήνυμα στο εσωτερικό της παράταξης λέγοντας: «Όταν συμφωνούμε σε κάτι δεν χωράνε προσωπικές ατζέντες».
«Δεν ισχύει ότι είμαι «ανεμόμυλος» και αλλάζω συνεχώς γνώμες, αλλά άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου θα το κάνω στο τέλος», είπε για τον εαυτό του, ενώ αναφέρθηκε και στην αθυροστομία του. «Έχω αθυροστομία, δεν πρόκειται να αλλάξω στα 72 μου χρόνια. Γι αυτό και αναγκάζομαι να ζητάω «συγγνώμη» από ανθρώπους που σιχαίνομαι, όπως ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος και ο Κώστας Γκιουλέκας, και καταδικάστηκα για εξύβριση από τον κ. Κούβελα», επισήμανε.aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ