ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 8,30 μμ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΘΕΙ ΣΥΝΑΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΜΕ ΘΕΜΑ:
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Β. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ
Γ. ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟ Δ.Σ
ΚΑΘΡΕΦΤΗΣαλμωπιας - Ενημέρωση για την Πέλλα και όχι μόνο.
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣαλμωπιας δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Η προσπάθεια αφορά την πληρέστερη ενημέρωση σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ