Σημαντικά Νέα

Πανελλήνιες 2015: Συνδυαστικές γνώσεις στα Μαθηματικά. Αλλαγή στους τύπους ασκήσεων στα Αρχαία. Πού δυσκολεύτηκαν σήμερα οι μαθητές

Σωστή διαχείριση χρόνου, συνδυαστικές ικανότητες & εις βάθος γνώσεις στο "ιστορικό" λεξιλόγιο του Θουκυδίδη, τα "κλειδιά" για τις υψηλές επιδόσεις στα Μαθηματικά και Αρχαία Κατεύθυνσης. Πώς σχολιάζουν φροντιστές από τον "Στόχο" και το "Θεσμό" τα σημερινά θέματα, πού άλλαξε η τυπολογία των ασκήσεων και ποια τα ζητούμενα - σπαζοκεφαλιά
Το NEWS 247 σε συνεργασία με τα φροντιστήρια "Στόχος" και "Θεσμός" σάς μεταδίδουν τα θέματα και τις λύσεις σε όλα τα μαθήματα.
Πώς σχολιάζουν όμως οι καθηγητές τα θέματα στα μαθήματα Κατεύθυνσης - ρυθμιστές της βαθμολογίας και της βάσης εισαγωγής;
Από το φροντιστήριο "Στόχος", οι καθηγητές Φιλολογικών ενημερώνουν ότι σε γενικές γραμμές τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά χαρακτηρίζονται βατά. Στο διδαγμένο κείμενο ζητήθηκαν τρεις ερμηνευτικές παρατηρήσεις και η φετινή πρωτοτυπία είναι ότι η ερώτηση στην εισαγωγή ήταν τύπου "Σωστό-Λάθος" (και όχι ανάπτυξης), ενώ στην λεξιλογική παρατήρηση δόθηκαν λέξεις της Αρχαίας Ελληνικής, για να βρεθούν οι ομόρριζές τους στο πρωτότυπο κείμενο.
Η μετάφραση του αδίδακτου κειμένου απαιτούσε γνώσεις ιστορικές και το λεξιλόγιο ήταν απαιτητικό, κάτι που συνηθίζεται στον Θουκυδίδη, οπότε και ίσως οι υποψήφιοι να δυσκολεύτηκαν αρκετά. Από την άλλη, πρόκειται για την πρώτη φορά στα 15 χρόνια που διδαγμένο κείμενο πέφτει απόσπασμα από τον "Πλάτωνα, Πρωταγόρα". "Για αυτό και είχαμε προετοιμαστεί αρκετά", σχολιάζουν φροντιστές.
Αναμενόμενα χαρακτηρίζονται τα θέματα στα Μαθηματικά. Ωστόσο ιδιαίτερη προσοχή χρειάστηκε στις λεπτομέρειες του Γ' και Δ' θέματος. Επισημαίνεται μάλιστα, ότι τα θέματα στο σύνολό τους είχαν ίδιο βαθμό δυσκολίας με τα θέματα του 2014.
Πιο αναλυτικά, οι καθηγητές Σ. Κουτσούβελης, Π. Λυγκώνης και Μ. Σιμιτζόγλου από το φροντιστήριο "Θεσμός" επεξηγούν:

ΘΕΜΑ Α

Αναφέρονταν στη θεωρία. Εύκολο να απαντηθεί από τους μαθητές.

ΘΕΜΑ Β

Αναφέρονταν στο κεφάλαιο των μιγαδικών. Τα  μόνα ερωτήματα που απαιτούνταν από τους υποψήφιους να έχουν γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις είναι τα Β2β  και Β3.

ΘΕΜΑ Γ

Τα ερωτήματα Γ3, Γ4 είχαν την απαίτηση οι υποψήφιοι να είχαν προετοιμαστεί σε συνδυαστικά θέματα που αφορούσαν την ανάλυση και το Θεώρημα Μέσης Τιμής.

ΘΕΜΑ Δ

Τα ερωτήματα Δ3 και Δ4 λογικά δυσκόλεψαν κάπως την πλειονότητα των υποψηφίων. Γενικά ήταν θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας που απαιτούσαν καλή προετοιμασία από τους υποψήφιους, αλλά και σωστή διαχείριση στο χρόνο των εξετάσεων.
Υπενθυμίζεται ότι:
Τα δύο μαθήματα θεωρούνται βαρόμετρο για τη διαμόρφωση των βάσεων, για τις οποίες η εκτίμηση είναι ότι θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι ή και πτωτικά δεδομένης της δυσκολίας των θεμάτων στα μαθήματα που έχουν εξεταστεί έως σήμερα.
Οι υποψήφιοι θα ξανακαθίσουν στα θρανία την Τετάρτη για να διαγωνιστούν σε Λατινικά, Χημεία, Ηλεκτρολογία και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Οι εξετάσεις ολοκληρώνονται στις 2 Ιουνίου με το μάθημα επιλογής των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας.

Το πρόγραμμα των Πανελληνίων 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.