Σημαντικά Νέα

Έσβησε στα χέρια του συζύγου της η γνωστή ηθοποιός...Συγκλονίζουν τα τελευταία της λόγια!


Την τελευταία της πνοή άφησε νικημένη από τον καρκίνο η αγαπημένη ηθοποιός η οποία έγινε κυρίως γνωστή από τους ρόλους της στην αμερικανική σειρά «Oxo Adverts»,
βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της αλλά και όλο τον κόσμο που την αγαπούσε.
Η 66χρονη ηθοποιός διαγνώσθηκε με καρκίνο στο έντερο πέρυσι τον Ιούλιο και «έσβησε» το βράδυ της Κυριακής στα χέρια του πολυαγαπημένου της συζύγου, ο οποίος στάθηκε στο πλευρό της μέχρι την τελευταία στιγμή.
Σταμάτησε τις χημειοθεραπείες
Τον Αύγουστο η ίδια η Λίντα Μπέλινγκαμ ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να σταματήσει τις χημειοθεραπείες καθώς δεν ήθελε να φύγει από τη ζωή εξαντλητικά άρρωστη. «Θέλω ο σύζυγός μου και τα παιδιά μου να με θυμούνται έτσι όπως είμαι» είχε πει, ενώ είχε προσθέσει:
«Έχω τόση ενέργεια και θέλω να κάνω πολλά πράγματα. Αλλά αφού δε θα προλάβω ελπίζω οι γιοι μου να πάρουν την ενέργεια μου και να προσέξουν τον αντρούλη μου»

tro-ma-ktiko


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.