Σημαντικά Νέα

Για 237 ευρώ έκοψαν το ρεύμα στην 56χρονη τετραπληγική που έχασε τη ζωή της

- Tι απαντά η ΔΕΗ

Σύμφωνα με τις καταγγελίες των συγγενών της 56χρονης τετραπληγικής που
έχασε τη ζωή της το χρέος της άτυχης γυναίκας για κατανάλωση ρεύματος ήταν μόλις 237 ευρώ!
«Υποβάλαμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και του ΔΕΔΔΗΕ και του υπαλλήλου ακόμα που έκοψε το ρεύμα. Δεν είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα σε μια γυναίκα που ζούσε χάρις στην υποστήριξη μηχανήματος. Χωρίς τεχνική υποστήριξη η μητέρα μου είχε μια ώρα ζωής καθώς τόσο διαρκούσε η μπαταρία», δήλωσε ο γιος της θανούσας Ανδρέας Ποποδάκης, σύμφωνα με το cretalive.gr.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι οφειλές για το ρεύμα είχαν πληρωθεί στο ακέραιο και μόνο ο τελευταίος μήνας δεν είχε εξοφληθεί, όπως επίσης και το «χαράτσι». Το συνολικό κόστος του τελευταίου λογαριασμού και του «χαρατσιού» δεν ξεπερνούσε τα 800 ευρώ.«Το μεσημέρι μας ειδοποίησε η γυναίκα που προσέχει τη μητέρα μου ότι αφού έλειψε για μια ώρα από το σπίτι για σοβαρό λόγο και επέστρεψε σε αυτό βρήκε τη μητέρα μου νεκρή.
Την παρέλαβε ασθενοφόρο και την πήγε στο Νοσοκομείο Χανίων όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος της. Όταν πήγαμε σπίτι εμείς είδαμε ότι το ρολόι της ΔΕΗ είχε ανοιχθεί, είχε γίνει διακοπή και είχε μπει ένα ενημερωτικό αυτοκόλλητο της ΔΕΗ. Το ρεύμα έκλεισε μια ώρα περίπου πριν τον θάνατο της μητέρας μου» τόνισε ο κ Ποποδάκης. Σημειώνεται ότι η γυναίκα είναι τετραπληγική εδώ και μια 15ετία.
Στην ανακοίνωση της ΔΕΗ υπενθυμίζεται ότι για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
"Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε  ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση  των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770".
Ωστόσο οι συγγενείς της άτυχης γυναίκας δηλώνουν ότι το τοπικό γραφείο της ΔΕΗ γνώριζε την κατάσταση και ότι οι κινήσεις που είχαν γίνει για να ενταχθεί η γυναίκα στο Κοινωνικό Τιμολόγιο καθυστερούσαν λόγω του ότι έπρεπε να υπάρξουν βεβαιώσεις απ' το νοσοκομείο για την κατάσταση της υγείας της τετραπληγικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.