Σημαντικά Νέα

Ψωμιάδης: Θα κατέβω μόνος μου στις ευρωεκλογές

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης μίλησε στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα «Χωρίς Αναισθητικό».

Σε ερώτηση, αν του έχει γίνει πρόταση απο την Νέα Δημοκρατία να είναι υποψήφιος στις ευρωεκλογές ο κ.Ψωμιάδης ανέφερε:...   



«Οι πόρτες είναι ανοικτές, φυσικά είναι μία δύσκολη απόφαση για μένα. Η πρόσκληση υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, εγώ έχω στυλώσει τα πόδια μου, γιατι εμένα μόνο ο λαός μου μπορεί να με κατευθύνει , συζήτησα μαζί του και αποφάσισα να κατέβω μόνος μου».

Μεταξύ άλλων είπε:«Εγώ αγνώμων δεν είμαι, όμως πείτε μου υπάρχει πολιτικός που κυνηγήθηκε όσο εγώ; Κυνηγιέμαι γιατί ενόχλησε η παρουσία μου, εγώ πρόσθεσα στην Νέα Δημοκρατία ,δεν αφαίρεσα. Τι άλλο θέλουν από εμένα; Ήμουν, είμαι και θα είμαι Νέα Δημοκρατία!»


voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.