Σημαντικά Νέα

PAUL WALKER: Η ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ...Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ 1/4 ΕΛΛΗΝΙΔΑ..." ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ....

Ο Paul Walker με τα 

γαλάζια μάτια και το γλυκό χαμόγελο, γεννημένος στις 12 Σεπτεμβρίου 1973 στην Καλιφόρνια, είχε μια κόρη 16 ετών, την Meadow Rain Walker, η οποία κατά το ήμισυ είναι Ελληνίδα όπως είχε αποκαλύψει ο ηθοποιός σε συνέντευξη του.....   


320095_101464743293685_1134301317_n.jpg

Την απέκτησε στα 25 του, με την τότε σύντροφο του Rebecca McBrain, η οποία είναι μισή Ελληνίδα και μισή Σουηδέζα.
011213145409_9201.jpg
Το ζευγάρι έβγαινε το 1998 και το Νοέμβριο του ίδιου έτους, ήρθε στον κόσμο η κόρη του, η οποία πρόσφατα είχε μετακομίσει με τη μητέρα της από την Χαβάη στην Καλιφόρνια, για να είναι πιο κοντά στον μπαμπά της.
011213145409_9681.jpg


Ο ηθοποιός είχε πει χαρακτηριστικά στη συνέντευξη του στην εκπομπή «Movies & Stars» του MTV Greece και το Γιώργο Σατσίδη:

«Η Ελλάδα είναι το μέρος μου. Η κόρη μου είναι κατά ένα τέταρτο Ελληνίδα, από την πλευρά της μητέρας της. Έχει ελληνικές και σουηδικές ρίζες. Το πατρικό όνομα είναι Σωτηρόπουλος. Έχω έρθει στην Αθήνα στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων»

Σε άλλη συνέντευξη του είχε παραδεχτεί: «Έχω επισκεφτεί ελληνικά νησιά όπως τη Μύκονο και την Σαντορίνη. Οι διακοπές μου στην Ελλάδα ήταν μαγικές!»





  1. ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.