Σημαντικά Νέα

Βουρκωμένος ο Πολύδωρας δηλώνει ότι δεν στηρίζει τον ΕΝΦΙΑ και ταράζει την κυβερνητική πλειοψηφία

Τη μη στήριξη του στον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) προανήγγειλε από την Βουλή, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Βύρων Πολύδωρας.
Ο βουλευτής Β” Αθηνών της ΝΔ είπε ως προς τον φόρο ακινήτων πως «δεν μπορώ να τον δεχθώ συνειδησιακά, εθνικά ιστορικά και λαμβάνω δεκάδες αντιρρήσεις από τους συμπολίτες μου…». Και πρόσθεσε: «Τι είδους οικονομική...     
πολιτική είναι αυτή; και θέλετε εγώ να το ψηφίσω αυτό; Και η ιστορία μου; Ο πολισμός μου;»
«Η κατάσταση της ανάγκης αντιστρέφεται και την επικαλούμαι και λέω ότι δεν θα σας πληρώσω κύριοι της Τρόικας γιατί θα μου πεθάνει το παιδί και ο λαός», πρόσθεσε βουρκωμένος ο κ. Πολύδωρας λίγο πριν το τέλος της ομιλίας του.
Υπενθυμίζεται ότι οι βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας πριν από την κρίσιμη ψηφοφορία ήταν 154

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.