Σημαντικά Νέα

Νότης Σφακιανάκης: Για Χρυσή Αυγή και ανύπαρκτο Μπογδάνο

Πραγματικά δεν έχω καταλάβει τον λόγο που το παιδάκι αυτό… ο Κώσταντίνος Μπογδάνος βρίσκεται στην Ελληνική τηλεόραση. Μπορεί ενδεχομένως για τους υπευθύνους…
του Σκαϊ να θεωρείται ταλέντο, μπορεί να έχει βύσμα, μπορεί να είναι κομμάτι μιας παρεούλας… όμως για μένα είναι πολύ μικρός. Για να είναι μπροστά στις κάμερες…

Και σε ηλικία και σε εμπειρία. Κι αυτό φάνηκε χθες. Απροετοίμαστος με μια τάση να δείξει στον κόσμο το πόσο καλά τα λέει και όχι το τι μπορεί να πάρει απο τον καλεσμένο του, με υπεροψία στον λόγο, με απόλυτη βεβαίως ορθοφωνία και μια αδυναμία στα σταράκια που φορούσε καθώς έσκυβε συνεχώς μπροστά είχε απέναντί του το πρόσωπο των ημερών και στο τέλος δεν έβγαλε τίποτε.
Δεν έκανε το αυτονόητο. Να πάρει δηλαδή αποσπάσματα απο τις παλιές δηλώσεις του Νότη και να του ζητήσει εξηγήσεις.
Ακόμη και το γεγονός ότι ο καλλιτέχνης επέλεξε να μιλήσει με στίχους των τραγουδιών του-απαντώντας έτσι σε όλους αυτούς που βγήκαν και του είπαν καλύτερα να τραγουδά παρά να μιλά-δεν σημειώθηκε από τον οικοδεσπότη.
Ειλικρινά. Είδα την συνέντευξη από την αρχή. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση και μπορείς να πεις ότι άλλαξε λίγο την εικόνα του Νότη ήταν η ατάκα «Δεν είμαι κόμματα δεν έχω χρώματα δεν είμαι Χρυσή Αυγή. Δε μιλάω πολιτικά μιλάω κοινωνικά».
Εκεί ο Νότης έβαλε φρένο στην μέχρι τώρα χυδαία εκμετάλλευση των λόγων του από τα μέλη του πολιτικού αυτού μορφώματος και μαγκιά του…
Και να σας πώ τώρα και μια τελευταία σκέψη μου… Ο ιδανικός που θα μπορούσε να σταθεί απέναντί του και να του θέσει ερωτήματα είναι ο Χατζηνικολάου…Όχι το παιδάκι…που κάθε τόσο κοιτούσε το monitor του για να δεί αν το προφίλ έβγαινε σωστά ή αν η πούδρα στο γυαλισμένο κρανίο κάλυπτε τον ιδρώτα του…
Είναι άλλο το να είσαι άνετος και πολύ διαφορετικό να είσαι ανέτοιμος… Κι αυτό φάνηκε… Με πορδές αυγά δε βάφεις νεαρέ μου
απο το blogs.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.