Σημαντικά Νέα

Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ!... ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ ΠΙΣΩ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ;

Διαβάστε εδώ τον… καημό τηςΑκρίτα: Θέλω πίσω το αύριο του παιδιού μου, θέλω πίσω τον τόπο μου...
Μωρή παλιοκουφάλα δήθεν …..προοδευτικιά που είσαι τριάντα χρόνια κρατικοδίαιτη. και εγώ ο ….συντηρητικός θέλω τα… τρία μου, που μου αφαιρέσατε εσύ και όλο το πρασινορουφιάνικο σινάφι ροκανίζοντας το κρατικό χρήμα νομότυπα όλ....    αυτά τα χρόνια και τώρα μου επιβάλετε δια ροπάλου να πληρώσω τα κλεμμένα σας. Τον τόπο σου να πας να τον ζητήσεις στους φίλους σου τους μουσουλμανοπακιστανούς που τους στηρίζεις για ..ανθρωπιστικούς λόγους, απεριόριστα. 

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.