Σημαντικά Νέα

Γ. Τσαμασλής: Θέλω να αλλάξω την απόφαση του προκατόχου μου- Θέλω καταστήματα ανοιχτά 32 Κυριακές

Γ. Τσαμασλής: Θέλω να αλλάξω την απόφαση του προκατόχου μου- Θέλω καταστήματα ανοιχτά 32 Κυριακές
Μετά τη δικαστική του περιπέτεια για τον δρόμο Θεσσαλονίκης- Ωραιοκάστρου και την απαλλαγή του, ο Γιώργος Τσαμασλής μιλά στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής για την διαδικασία όπως τη βίωσε αλλά και για την επιστροφή στα καθήκοντα .....    
του περιφερειαρχη. "Εχει μείνει μια μεγάλη στενοχώρια, γιατί χωρίς λόγο, χωρίς αιτία, χωρίς κατηγορητήριο ουσιαστικά, μας παρέπεμψαν για κακούργημα. O νόμος Ραγκούση, που θέτει σε αργία τους αιρετούς από τη στιγμή της παραπομπής, πρέπει να καταργηθεί. Η αθώωσή μου ήρθε να επιβεβαιώσει αυτό που έλεγα, ότι είμαι αθώος και άδικα παραπέμφθηκα για να δικαστώ. H χαρά μου ήταν μοναδική για τη δικαίωση μου, γιατί ήθελα να καταδειχθεί ότι είμαι καθαρός σε όλους όσοι πίστεψαν σε μένα, αγωνίστηκαν μαζί μου και επί σειρά ετών με έχουν αναδείξει στις πρώτες θέσεις αρχικά του νομαρχιακού συμβουλίου και του περιφερειακού συμβουλίου στη συνέχεια. Η δημοσιότητα που πήρε η υπόθεση ήταν εκ των προτέρων απαξιωτική και καταδικαστική" είπε.
Αποσπάσματα από τη συνέντευξη:
Oρισμένα «γαλάζια» στελέχη στην πόλη κρίνουν ως μάλλον άκομψο εκ μέρους σας το ότι, αμέσως μετά τη δικαστική σας δικαίωση, ανακοινώσατε την επιστροφή σας στην αντιπεριφέρεια. Θα ήταν προτιμότερο, λένε, να περιμένετε να σας καλέσουν.
Υπάρχει παρεξήγηση. Δεν ήταν ανάγκη να με καλέσει κανένας περιφερειάρχης, ούτε ο γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, που με έθεσε σε αργία. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοδικαίως επιστρέφω κανονικά στη θέση μου. Δεν ήταν στο χέρι κάποιου να επιστρέψω ή να μην επιστρέψω. Ο νόμος το ορίζει. Αλλωστε, όταν ήμουν υποψήφιος για τη θέση του αντιπεριφερειάρχη, εγώ και οι περιφερειακοί σύμβουλοι το αποφασίσαμε να είμαι ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης. Δεν το αποφάσισε ούτε ο γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης, ούτε ο περιφερειάρχης, που λίγες μέρες νωρίτερα είχε εκλεγεί στη θέση αυτή.
Κι από εδώ και πέρα τι; Ακούγεται ότι μετά από πέντε τετραετίες στο δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης, θα μεταπηδήσετε στον πρώτο, θέτοντας υποψηφιότητα για το δήμο Θερμαϊκού.
Περίπτωση να ξαναβάλω υποψηφιότητα για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν υπάρχει. Θεωρώ ότι έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος μου με πέντε γεμάτες θητείες. Είχα δώσει αυτήν την υπόσχεση από την αρχή, αμέσως μετά την εκλογή μου το 2010. Κρατάω το λόγο μου, επειδή θέλω να είμαι ξεκάθαρος απέναντι σε όλους και την κοινωνία.
Εμένα πάντως μου ακούγεται ως «βελούδινο» διαζύγιο με τον κ. Τζιτζικώστα, μετά και τις βαριές κουβέντες που ειπώθηκαν, ειδικά στο ζήτημα για τον έλεγχο των αδειών των λαϊκών αγορών...
Σας θυμίζω ότι είμαι ο δεύτερος σε σταυρούς εκλεγμένος στην περιφέρεια μετά τον Δ. Ψωμιάδη και ότι δε φεύγω φθαρμένος. Επιπλέον, εγώ δεν κατέβηκα με τον κ. Τζιτζικώστα στις εκλογές, εγώ κατέβηκα με αρχηγό τον Π. Ψωμιάδη. Οταν δικαστικά προβλήματα οδήγησαν τον κ. Ψωμιάδη σε έκπτωση, πράγματι συνεργάστηκα με τον κ. Τζιτζικώστα για να γίνει περιφερειάρχης, και με τη δική μου στήριξη. Τότε έθεσα κι εγώ την υποψηφιότητά μου για την αντιπεριφέρεια μαζί με άλλους τρεις. Βγήκα πρώτος και πήρα τη θέση. Η μητροπολιτική ενότητα της Θεσσαλονίκης είναι αυτόνομη και λειτουργεί με το δικό της όργανο, τη μητροπολιτική επιτροπή. Ετσι οι σχέσεις μας αναπόφευκτα είναι καλές, γιατί δε μας χωρίζει τίποτα. Τα υπόλοιπα θέλω να τα ξεχνάω, εγώ συνεχίζω να εργάζομαι για το καλό της Θεσσαλονίκης και μόνο αυτό με ενδιαφέρει.
Σε ό,τι αφορά τα προσωπικά σχέδια που με ρωτήσατε, δηλώνω για πρώτη φορά σε εσάς ότι τώρα που είμαι ώριμος και έμπειρος είναι στις προθέσεις μου να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση στην περιοχή της καταγωγής μου, το δήμο Θερμαϊκού. Την επιθυμία μου εκφράζω. Θα κάνω τις απαιτούμενες ενέργειες και, αν διαπιστωθεί ότι μπορώ, μαζί με τους φίλους που ήδη έχουν σχηματίσει μια ομάδα η οποία υποστηρίζει αυτήν την προσπάθεια, να προχωρήσουμε, θα το κάνουμε. Φυσικά, πριν από οτιδήποτε άλλο, θα συναντηθώ και θα συζητήσω και με το νυν δήμαρχο.
Δε μου είπατε όμως για την ανοιχτή αγορά τις Κυριακές. Πώς «περπάτησε» κατά τη γνώμη σας το μέτρο την προηγούμενη εβδομάδα;
Δε θέλουμε να είναι ανοικτά τα μαγαζιά μόνο για το καταναλωτικό κοινό της Θεσσαλονίκης. Αλλά για να προσθέσουμε νέο καταναλωτικό κοινό από τους τουρίστες που θα φέρουμε, επειδή θα είναι ανοιχτή η αγορά. Ο τουρισμός είναι από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης για τη Θεσσαλονίκη. Η πρότασή μου είναι να είναι ανοιχτά τα καταστήματα 32 Κυριακές το χρόνο, μόνο στο ιστορικό εμπορικό κέντρο, από τη Δωδεκανήσου έως την Εθνικής Αμύνης και από την Εγνατία έως τη Λεωφόρο Νίκης. Οι εργαζόμενοι τις Κυριακές δεν πρέπει να είναι οι ήδη υπάρχοντες. Πρέπει να είναι νέοι υπάλληλοι, έστω και ωρομίσθιοι, ώστε να δοθεί μια ανάσα στη μεγάλη ανεργία. Δε θέλουμε υποχρεωτικά ν' ανοίξει κανένας. Αν τους συμφέρει θ' ανοίξουν οι καταστηματάρχες. Εμείς τους δίνουμε τη δυνατότητα. Γι' αυτό έχω ζητήσει από τη Νομική Υπηρεσία και περιμένω την απάντησή της, αν έχω το περιθώριο από το νόμο ν' αλλάξω την απόφαση του προκατόχου μου κ. Παππά και τις δύο Κυριακές με ανοιχτή την αγορά να τις κάνουμε 32. Εφόσον είναι εφικτό, θα κάνω πρόταση προς το υπουργείο Ανάπτυξης για τροπολογία στη νομοθετική ρύθμιση, ώστε οι εργαζόμενοι τις Κυριακές να προέρχονται από νέες προσλήψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.