Σημαντικά Νέα

Κασιδιάρης: «Θα είμαι υποψήφιος για το Δήμο Αθηναίων»

Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης προκαλεί με συνέντευξή του στην νέα εφημερίδαnewsbomb.
Aρνείται οποιαδήποτε σχέση της Χρυσής Αυγής με τη δολοφονία Φύσσα και δηλώνει πως καταλαβαίνει τη μητέρα του αδικοχαμένου ράπερ αλλά «έχουμε και εμείς μάνες»: «Έναν άνθρωπο που έχει χάσει το παιδί του μπορώ να τον δικαιολογήσω είτε ....  
έχει δίκιο είτε άδικο. Αλλά και η δική μου η μητέρα δεν είναι λίγο να βλέπει την Αντιτρομοκρατική να μπαίνει στο σπίτι μου και να τα κάνει όλα άνω κάτω και να με συλλαμβάνει, ενώ γνωρίζει ότι είμαι αθώος- και το μόνο που κάνω είναι ένας νόμιμος πολιτικός αγώνας. Εντάξει; Έχουμε και εμείς μάνες».
Ανακοινώνει ότι θα «κατέβει» ως υποψήφιος για το Δήμο Αθηναίων: «Ξέρετε πολύ καλά ότι στα γκάλοπ της Αθήνας είμαι πρώτος. Φτάνω το 20%. Και βγαίνουν τώρα κάποιοι και λένει ότι τη στιγμή που βρισκόμαστε τόσο ψηλά, που στην ουσία η Χρυσή Αυγή πήγαινε να είναι πρώτο κόμμα εν καιρώ, δίνουνε εντολή μιας δολοφονίας! Να σκοτώσουν έναν καημένο πολίτη στη Β’ Πειραιώς, την ώρα που η Χ.Α πάει να γίνει πρώτο κόμμα. Αν υπάρχει έστω και ένας Έλληνας πολίτης να πιστέυει όλες αυτές τις βλακείες, εγώ τι μπορώ να πω περισσότερο
Αναγνωρίζει ότι «ήταν λάθος» η συμπεριφορά του έξω από την Ευελπίδων
λέγοντας: «Ήταν υπερβολική αντίδραση. Αλλά ελάτε στη θέση μου. Να σας έχουν πάρει Σάββατο πρωί από το σπίτι σας, να είστε πέντε μέρες στα κρατητήρια, χωρίς να έχετε πράξει το παραμικρό».
Όσο για τον αγκυλωτό σταυρό στο μπράτσο του; «Μέχρι μέσα στη Βουλή έχει στα ψηφιδωτά αγκυλωτούς σταυρούς. Κόψε μου εμένα τον ώμο επειδή είναι ναζιστικός ώμος, αλλά ταυτοχρόνα να πάτε να γκρεμίσετε τη Βουλή, τις Καρυάτιδες του Παρθενώνα και πολλά άλλα…» λέει.
Και καταλήγει: «Εάν χάναμε τον πόλεμο θα προσπαθούσαμε να αντισταθούμε με άλλα μέσα. Σήμερα μας έχουν πιέσει όσο δεν πάει και όπως βλέπετε διατηρούμε την ψυχραιμία μας και θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι να δικαιωθεί η Χρυσή Αυγή ηθικά».aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.