Σημαντικά Νέα

Ορειβατικός Σύλλογος Αριδαίας - Hellenic mountaineering club of Aridaia : Άνω Λουτράκι - Φυλάκιο - κορυφή Σοκόλ (Γεράκι) 1.827 μ

Την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου ο Σύλλογός μας θα πραγματοποιήσει πορεία από το Άνω Λουτράκι στην κορυφή Σοκόλ ( Γεράκι ) με υψόμετρο 1.827 μέτρα.
Η πορεία μας στην αρχή γίνεται σε δασικό δρόμο (τον οποίο μπορούμε να τον κάνουμε και με αυτοκίνητο για λιγότερες ώρες πορείας). Στην αρχή το μονοπάτι μας οδηγεί σε πυκνά δάση Οξιάς, με μέτρια κλίση.
Στην συνέχεια το δάσος γίνεται μικτό (πλατύφυλλα - κωνοφόρα), και η θέα προς την οροσειρά του Βόρα και του φαραγγιού των Λουτρών Λουτρακίου είναι μαγευτική.
Ακολουθούμε τα κίτρινα σημάδια μέχρι και την κορυφή. Λίγο πιο πάνω συναντάμε μονοπάτι που στρίβει αριστερά για την κορυφή Κιλιντέρκα, εμείς όμως συνεχίζουμε την .....
ανηφορική μας πορεία χωρίς να αλλάξουμε κατεύθυνση μέχρι την κορυφή Σοκόλ (1827 μ.) ακριβώς στη συνοριακή γραμμή Ελλάδας - Σκοπίων.
Η Συνολική χρονική διάρκεια διαδρομής είναι: 4.30 - 5 ώρες,(μέσο πεζοπορικό περπάτημα).
Χαρακτηρισμός πορείας: ΜΕΤΡΙΑ
Τηλ για πληροφορίες:Μυλωνάς Αλέξανδρος:6945425524 &
Τζώτζης Χρήστος:6980173410.Η αναχώριση θα γίνει απο τα γραφεία του συλλόγου.Η ώρα θα ανακοινωθεί την Τετάρτη το βράδυ.