Σημαντικά Νέα

Π. Ψωμιάδης «καρφώνει» Π. Καμμένο

Picture 0 for Π. Ψωμιάδης «καρφώνει» Π. ΚαμμένοΔηκτική απάντηση του πρώην περιφερειάρχη σε όσα είπε γι’ αυτόν ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων στη χτεσινή συνέντευξη τύπου στη ΔΕΘ
Αιχμηρή απάντηση έδωσε με ανακοίνωσή του σήμερα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, σε όσα είπε γι’ αυτόν ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσε στη ΔΕΘ....   


Ο κ. Καμμένος είπε ότι δε στήριξε ποτέ τον κ. Ψωμιάδη και επίσης ότι δεν έχει καμιά σχέση μαζί του. «Δεν ζήτησα ποτέ τη στήριξη του κυρίου Καμμένου για να μου την αρνηθεί. Ας στηρίξει αυτούς που θεωρεί ικανότερους. Οι πολίτες θα τον κρίνουν. Όσο αφορά στον αντιμνημονιακό αγώνα, του θυμίζω απλά πως είμαι από τους πρώτους που πήραν ξεκάθαρη θέση κατά των Μνημονίων. Και αυτό πληρώνω τώρα», απάντησε ο τέως περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.

«Πίστευα πως με τον Πάνο Καμμένο είχαμε μια πολιτική ερωτική σχέση και όχι ένα… one night stand. Σε κάθε περίπτωση, τιμώ και σέβομαι την προσωπικότητα, το ήθος, το έργο και το δυναμικό λόγο του αρχηγού των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Δεν ξεχνώ τους φίλους μου, πόσο μάλλον δε, έναν άνθρωπο που με στήριξε όταν πολλοί άλλοι μου γύρισαν την πλάτη», αναφέρει στην απάντησή του ο κ. Ψωμιάδης.

Και μετά την κομψή πρώτη προσέγγιση αρχίζουν τα… όργανα: «Πρέπει όμως και ο ίδιος να αντιληφθεί πως δεν ευθύνομαι εγώ για τη δημοσκοπική πτώση του κόμματος του. Οφείλει ο ίδιος και οι συνεργάτες του να κάνουν την αυτοκριτική τους και να εξηγήσουν  πως το 10,5% που είχαν πάρει στις εκλογές του Μαΐου του 2012 έπεσε στο 7,5%, ένα μόλις μήνα μετά. Εκτός και αν δεν μου το έχει συγχωρήσει ακόμη… Προφανώς αυτή η διαρροή ψηφοφόρων που συνεχίζεται, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, έχει συγκεκριμένες αιτίες».

Ο κ. Ψωμιάδης επισημαίνει μάλιστα ότι «Αυτό το “σύνδρομο Ψωμιάδη” διακατέχει την πλειοψηφία των πολιτικών αρχηγών; Ακόμη και μετά την απομάκρυνση μου από την Αυτοδιοίκηση, με φοβούνται κάποιοι τόσο πολύ; Αντιλαμβάνομαι πως μια ενδεχόμενη παρουσία μου στην κεντρική πολιτική σκηνή θα τον ανησυχούσε ιδιαίτερα. Σύντομα θα μάθει τις αποφάσεις μου».

Ο ίδιος δίνει και απαντήσεις για τους εναγκαλισμούς του με υπουργούς στα εγκαίνια της ΔΕΘ, χαρακτηρίζοντας «ανθρώπινες σχέσεις» τις επαφές του με στελέχη της ΝΔ, όπως ο Άδωνις Γεωργιάδης, ενώ λέει πως «απλά είμαστε όλοι μέλη της μεγάλης κεντροδεξιάς οικογένειας του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή».

«Του εύχομαι κάθε επιτυχία. Η φωνή του είναι απαραίτητη στο ελληνικό Κοινοβούλιο», καταλήγει στην ανακοίνωσή του ο κ. Ψωμιάδης.   voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.