Σημαντικά Νέα

Απόσυρση Διαφήμισης Αντιρυτιδικής Κρέμας Της NIVEA


Την απόσυρση διαφήμισης ενυδατικής αντιρυτιδικής κρέμας της εταιρίας Nivea αποφάσισε η αρμόδια βρετανική ελεγκτική αρχή Advertising Standards Agency καθώς «παραπλανούσε το καταναλωτικό κοινό».
Στην απόφαση αυτή προχώρησε έπειτα από την αποκάλυψη ότι φωτογραφία του μοντέλου που προωθούσε το προϊόν είχε επεξεργασθεί σε τέτοιο βαθμό που έδειχνε είκοσι χρόνια νεότερο.
Η διαφήμιση που κυκλοφόρησε στη Μεγάλη Βρετανία παρουσιάζει την 62χρονη Σίντι Τζόζεφ με ελάχιστες ρυτίδες, παραπλανώντας το κοινό ...  
πως με την χρήση της κρέμας θα εξαλειφθούν σημαντικά τα σημάδια του χρόνου.
Σύμφωνα, μάλιστα, με την Advertising Standards Agency δεν υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις που να δείχνουν ότι η κρέμα της εταιρίας μπορεί να προσφέρει τα αποτελέσματα που υπόσχεται.
152058007 90ebd2e0 d449 4ff6 adb4 2e47b9863b97 Απόσυρση διαφήμισης αντιρυτιδικής κρέμας της NIVEA
Η εταιρία παραδέχθηκε την επεξεργασία υπογραμμίζοντας πως άφησε εσκεμμένα κάποιες ρυτίδες γύρω από τα μάτια της γυναίκας και τονίζοντας πως η διαφήμιση στόχευε στο να αναδείξει ότι μία γυναίκα άνω των 60 ετών μπορεί να είναι ελκυστική.
 152203730 4c271b55 c89a 4d7e 9912 b518c8f62fce Απόσυρση διαφήμισης αντιρυτιδικής κρέμας της NIVEA
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.