Σημαντικά Νέα

Μικρό μερίδιο κατέχουν τα ελληνικά κρασιά στην κινέζικη αγορά. Θετικές οι προοπτικές λέει έρευνα της ελληνικής Πρεσβείας στο Πεκίνο

Μικρό μερίδιο κατέχουν τα ελληνικά κρασιά στην κινέζικη αγορά. Θετικές οι προοπτικές λέει έρευνα της ελληνικής Πρεσβείας στο Πεκίνο
Τα ελληνικά κρασιά έχουν παρουσία λίγων χρόνων στην Κίνα, με μικρό μερίδιο αγοράς στα εισαγόμενα κρασιά και μάλλον αποσπασματική παρουσία, σε επίπεδο εταιρειών. Παρόλα αυτά, οι προοπτικές που διανοίγονται είναι ευνοϊκές, λόγω της αλματώδους ανάπτυξης της αγοράς και της ύπαρξης, ακόμη, μεγάλων περιθωρίων διείσδυσης σε μια αγορά που δεν έχει ακόμα...  
 αποκρυσταλλώσει δομές, προτιμήσεις και οινική κουλτούρα. Τα παραπάνω αναφέρει έρευνα αγοράς για το κρασί στη Λ.Δ. Κίνας του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Πεκίνο που υπογράφουν ο Δ. Θωμόπουλος, γραμματέας ΟΕΥ Β και Εμ. Στάντζος, γενικός σύμβουλος ΟΕΥ Β. Σύμφωνα με την έρευνα, εξαγωγές εμφιαλωμένου κρασιού προς την Κίνα πραγματοποιούν περισσότερες από 70 χώρες. Ωστόσο, σημαντικό μερίδιο αγοράς απολαμβάνουν λίγες χώρες, με πρώτη τη Γαλλία (53%) και ακολουθούν η Αυστραλία, η Χιλή, η Ισπανία, η Ιταλία κ.α.
H χώρα μας καταλαμβάνει την 17η θέση στις εξαγωγές εμφιαλωμένου κρασιού, με εξαγωγές 491.946 λίτρων, αξίας 2.224.536 δολαρίων (στοιχεία Γ.Δ. Τελωνείων, Λ.Δ. Κίνας, 2012). Περίπου 80% της κατανάλωσης κρασιού σε όγκο και 56% σε αξία καλύπτεται από την εγχώρια παραγωγή ενώ το υπόλοιπο μοιράζεται μεταξύ περίπου 70 προμηθευτριών χωρών.
Σύμφωνα με την έρευνα η μέση τιμή για τα ελληνικά κρασιά υπολείπεται κατά περίπου 0,65 δολάρια μέσης τιμής του συνόλου των κινεζικών εισαγωγών (4,52 δολ. έναντι 5,17 δολ.), ενώ σε σχέση με το 201, υπήρξε σημαντική μείωση του όγκου πωλήσεων ελληνικών κρασιών (-22%) που αντισταθμίστηκε από την άνοδο της μέσης τιμής κατά 29%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.