Σημαντικά Νέα

Κατερίνα Στανίση: «Eχασα όλα μου τα λεφτά στο κούρεμα»


Video: Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Στανίση: «Οι πρώην σύντροφοί μου με έχουν σκοτώσει στο ξύλο»

Υπάρχει στην πίστα εδώ και δεκαετίες, αλλά τον τελευταίο καιρό ζει μία... δεύτερη καριέρα. Η συμμετοχή της σε ένα διαφημιστικό σποτ ήταν αρκετή για να γίνει η Κατερίνα Στανίση πρόσωπο της επικαιρότητας. Ένα νέο ξεκίνημα που χρειαζόταν, καθώς όπως εξομολογήθηκε στην Realnews, ήταν από αυτούς που δέχθηκαν ένα γερό πλήγμα από το «κούρεμα».
«Ό,τι χρήματα είχα μαζέψει, τα έχασα όλα. Ότι είχα και δεν είχα. Έμεινα στον άσο, μου τα είχαν κάνει όλα ομόλογα και τα έφαγε η τράπεζα. Εγώ χρηματιστήριο δεν ξέρω να παίζω, αυτοί τα παίξανε. Εγώ ήξερα ότι τα λεφτά είναι σταθερά, κλειστά... Εγώ δεν τα ήξερα αυτά. Ηταν ένα αρκετά σεβαστό ποσό», είπε στη συνέντευξή της. «Οπότε τώρα ξεκινάω από την αρχή. Και είναι πολύ δύσκολο να ξεκινάς πολλές φορές από την αρχή, γιατί δεν είμαι 20 χρονών», συμπλήρωσε.
Όσο για την κριτική που δέχεται από όσους έχουν ενστάσεις για την αισθητική της διαφήμισης, απαντά πως δέχθηκε την πρόταση γιατί δεν την θεώρησε προσβλητική. «Ως λαϊκή τραγουδίστρια και ως λαϊκός άνθρωπος θεωρώ ότι μου ταιριάζει. Μεγάλωσα σε λαϊκή γειτονιά στη Νάουσα. Βέβαια άλλαξαν πολλά πράγματα με τη δουλειά μου, καλυτέρεψε η ζωή μου, αλλά καλώς ή κακώς παρέμεινα ένας άνθρωπος καθημερινός», είπε.  πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.