Σημαντικά Νέα

Με φουστανέλα μπήκε στην Αγιά Σοφιά ο γνωστός Έλληνας της σόουμπιζ


Με φουστανέλα μπήκε στην Αγιά Σοφιά ο γνωστός Έλληνας της σόουμπιζ

Πάντα εκκεντρικός, του αρέσει να τραβάει πάνω του τα φλας της δημοσιότητας.
Ανήμερα της 25ης Μαρτίου βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη και φορώντας φουστανέλα μπήκε στην Αγια Σοφιά.Ο λόγος για τον Βασίλειο Κωστέτσο που λανσάρει συλλογή με όνομα «I love tsolias» και θέλει να επαναφέρει την φουστανέλα στην μόδα. «Μου ξυπνάει τα σοβινιστικά μου ένστικτα. Είναι η πατροπαράδοτη φορεσιά του Έλληνα, την οποία προσπάθησα μέσα από τη μόδα να επαλανσάρω ως τάση». Ταξίδεψε μέχρι την Πόλη για να φωτογραφηθεί «Είναι κάτι που το έχω ξανακάνει. Πριν χρόνια, είχα εμφανιστεί με περικεφαλαία στο Ταζ Μαχάλ. Στην Κωνσταντινούπολη ήθελα να πάω γιατί εκεί είναι οι ρίζες μου. Ο παππούς μου, ήταν από τους χορηγούς του Φαναριού. Ήθελα να εμφανιστώ στον τόπο καταγωγής μου, φέροντας ένα ελληνικό στοιχείο. Είχα το θράσος λοιπόν, να μπω με φουστανέλα και στην Αγιά-Σοφιά». Όσο για τα σχόλια που πιθανόν ακούσει είπε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»: «Δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι τραγικό. Ήθελα να δείξω ότι εν έτει 2013, το ελληνικό στοιχείο είναι δυνατό. Κάποιοι θα με χαρακτηρίσουν γραφικό. Αλλά τους απαντώ: "Καλύτερα με τη φουστανέλα του Έλληνα, παρά με τα Burberry του Νεοέλληνα". Γιατί είμαι γραφικός εγώ και όχι οι Dolce&Gabbana που έβγαλαν ολόκληρη συλλογή με θέμα το Βυζάντιο και έχουν τυπωμένο σε φουστάνια και Τ-Shirt το πρόσωπο της αυτοκράτειρας Θεοδώρας;»
  • Click to enlarge image 310313184330_0175.jpg
  •  


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣπελλας Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.